Pirms restorāna atvēršanas, vajag izvēlēties piegādātājus un nodibināt piegādi. Galvenās prasības piegādātājiem ir kvalitatīvu un svaigu produktu savlaicīga piegāde.

Lai aprēķinātu, cik daudz produktu Jums nepieciešams pasūtīt, vajadzēs tehnoloģisko karti un pārdošanas prognozi. Darba procesā Jūs varat izvēlēties optimālo iepirkumu. Nepieciešamo produktu un aprīkojuma daudzumu nosaka iepriekšējā perioda rezultāti, ņemot vērā visas izmaksas.

Iegādei nepieciešamo produktu saraksts ir individuāls katrai iestādei. Bet ir piegādātāju kategorijas, ar kuru sadarbojas katrs restorāns:

· Svaigas gaļas piegādātāji

· Svaigu zivju piegādātāji

· Piena produkcijas piegādātāji

· Sausās pārtikas piegādātāji

· Dzērienu piegādātāji

· Dārzeņu un augļu piegādātāji

Vieglāk ir strādāt ar personīgo tirdzniecības pārstāvi, kurš būs atbildīgs par visu nepieciešamo preču un produktu apzināšanu, personīgo piedāvājumu sastādīšanu un regulāras piegādes organizēšanu. Bet tos ir ļoti grūti atrast, jo kompleksa pārstāvis ir mazāk lojāls un elastīgs saviem klientiem.

Mazo piegādātāju, kas specializējas noteiktu produktu piegādē, galvenā priekšrocība ir tā, ka viņi ir gatavi ņemt vērā klienta vajadzības un strādāt ar viņu individuāli. Parasti mazie piegādātāji labāk kontrolē preču kvalitāti, labāk zina produkciju un var piedāvāt izvēli.

Pirms izvēlēties piegādātājus, izanalizējiet visus piedāvājumus. Labāk ir pasūtīt pirmo partiju mazāku un no dažādiem piegādātājiem, lai salīdzinātu produktu kvalitāti un izvelētos sev piemērotāko variantu. Nākotnē labāk veikt pasūtījumus mazās partijās, bet biežāk, tad Jūsu uzņēmumam piegādās svaigus produktus un Jums būs vieglāk tos glabāt.

Uzmanīgi izlasiet visus nosacījumus līguma parakstīšanas brīdi. Uzziniet, kāda veida garantijas sniedz piegādātājs un kādu atbildību uzņemas puses, ja piegādes datumi netiek ievēroti. Vēl obligāti noskaidrojiet apmaksas termiņus