Augstas kvalitātes personāla meklēšana ir ļoti svarīga, jo restorāna reputācija ir atkarīga no tā darba. Rūpīga izvēle būtu jāpiemēro ne tikai šefpavāra meklēšanai, bet arī pārējam personālam. Restorāna darbiniekiem jādarbojas kā vienam saliedētam mehānismam un katram darbiniekam pienākumi jāveic sava atbildības jomā.
Vispirms jums jāatrod pavārs, jo pieredzējuši speciālisti bieži ir aizņemti. Sludinājuma ievietošana un gaidīšana, kad speciālists jums piezvanīs - ir nepareiza. Jums mērķtiecīgi jāmeklē: citās iestādēs, kvalifikācijas klasēs vai aģentūrā, kas specializējas restorānu personāla atrašanā. Ja jums nav pieredzes ēdināšanas jomā, šefpavārs būs labs konsultants iegādājoties virtuves iekārtas. Bieži vien pati ideja par restorāna atvēršanu sākas ar šefpavāru. Iespējams, ka šefpavāru “atveda” no ārzemēm, tādā gadījumā jums jāatceras, kā šis šefpavārs var nebūt tikpat populārs kā dzimtenē.
Viesmīļi ir vienlīdz svarīgi. Labāk ir pašiem izveidot labus darbiniekus, lai sasniegtu rezultātus, viņiem ir nepieciešama regulāra apmācība, komandas veidošana un motivācija. Motivācijas trūkums samazina apkalpojumu kvalitāti, kas var novest pie apmeklētāju aizplūšanas. Tādējādi darbinieku algu ietaupījumi var izraisīt ieņēmumu zaudējumu.
Leave a Comment